Portals

Nuevo logo ED

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES D'EVENTS EN LÍNIA

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES D'EVENTS EN LÍNIA

I. Informació bàsica sobre protecció de dades

La present política de protecció de dades (d'ara en avant, política) estableix les normes destinades a garantir, per part de Presidència de la Generalitat, la protecció de les persones físiques quant al tractament de les seues dades personals relacionades amb l'organització d'esdeveniments en línia o webinars. 

Les dades personals que es recapten seran tractades respectant el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de la UE de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (d'ara en avant, RGPD).

II. Àmbit d'aplicació

Aquesta política s'aplica al tractament de dades de caràcter personal relacionat amb l'organització i enregistrament d'esdeveniments en línia o webinars.

III. Responsable del tractament

Conforme al que s'estableix en l'article 4.7 del RGPD, tindrà la consideració de Responsable del Tractament "la persona física o jurídica, autoritat pública, servei o un altre organisme que, només o juntament amb uns altres, determine les finalitats i mitjans del tractament"; en aquest cas, ha de considerar-se com a responsable la Presidència de la Generalitat Valenciana.

IV. Usos i finalitats

Les dades personals recollides per mitjà d'aquesta inscripció seran tractats per Presidència de la Generalitat (Carrer dels Cavallers, 2, 46001 València, València), amb la finalitat de dur a terme la gestió i tramitació de la inscripció a l'esdeveniment i la seua assistència. Així mateix, se l'informa que l'esdeveniment serà gravat i podrà ser publicat en els canals oficials de difusió de la Generalitat Valenciana. Si no desitja que les seues dades siguen gravades i publicades pot:

  • Desconnectar la càmera i l'àudio des de la seua terminal.
  • Utilitzar un pseudònim en l'apartat Nom abans d'unir-se al webinar..

V. Legitimació

La base legal per al tractament de les seues dades és l'interés públic d'acord amb el que s'estableix en l'apartat e) de l'article 6.1 del Reglament General de Protecció de Dades ("el tractament és necessari per al compliment d'una missió realitzada en interés públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament"). Això en relació amb les competències de la Presidència de la Generalitat de conformitat amb DECRETO 169/2020, de 30 d'octubre, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Presidència de la Generalitat. 

VI. Conservació de les dades

Les dades personals de les persones inscrites en activitats es mantindran de manera indefinida mentre mantinguen la seua vigència com a activitat d'interés públic. 

En tot cas, els vídeos generats en els esdeveniments organitzats per Presidència es mantindran de manera indefinida mentre mantinguen la seua vigència com a activitat d'interés públic.

 

VII. Comunicació de dades

El responsable del tractament no comunicarà ni publicarà dades personals sense el consentiment de les persones afectades, excepte en aquelles circumstàncies previstes per la legislació vigent entre les quals poden estar les comunicacions al Defensor del Poble, Jutges i Tribunals, interessats en els procediments relacionats amb les reclamacions presentades.

Els enregistraments es difondran, en el seu cas, a través dels següents canals:

Plataforma

Política de protecció de dades

YouTube

https://policies.google.com/privacy

Twitter

https://twitter.com/es/privacy#update

Facebook

https://www.facebook.com/privacy/explanation

Instagram

https://www.facebook.com/help/instagram/155833707900388

 

VIII. Drets d'els/les interessats/as

Pot exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició en el tractament i sol·licitud de limitació, dirigint una sol·licitud, per escrit o presencialment, a la Sotssecretaria de Presidència (Carrer dels Cavallers, 2, 46001 València, València) o accedint al tràmit electrònic en la següent adreça:

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=19970&version=amp

IX. Contacte del/la Delegat/da de Protecció de Dades

Es pot contactar amb el/la Delegat/da de Protecció de Dades de la Generalitat per mitjà de l'adreça de correu electrònic dpd@gva.es.

X. Presentació de reclamacions

Es pot presentar qualsevol reclamació relacionada amb el tractament de les seues dades personals davant el/la Delegat/a de Protecció de Dades de la Generalitat o davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).